Memnuniyet Anketleri | REMRES

Kamuoyu Araştırma ve Danışmanlık Hizmetleri
info@remres.com.tr

Müşteri memnuniyeti anketleri memnuniyet genel düzeyini belirlemek, en mutlu ve en mutsuz müşterileri belirlemeye yardımcı olur. Bu anket görüşleri bize mutlu müşteriler (markadan memnun olanları bulmak için) ve mutsuz müşterileri (sorunlarını tespit edip gidermek ve firma adını korumak için) takip etme fırsatı verir.

En etkili müşteri memnuniyeti anketleri derecelendirme ölçekleri kullanılarak yapılanlardır. Ayrıca müşterilerin anketi doldururken kişiselleştirilmiş ve marka bazlı cevaplamaları sağlanmalıdır. Remres'in uyguladığı tüm anketlerdeki gibi burada da müşterilerimiz tüm soruları tabletler vasıtasi ile doldurduğundan, verdiğimiz sonuçlar %100 güvenliklidir. Her sonuç, yapıldığı tarih-saat bilgisi ve yapıldığı konum bilgisi ile sistemimize kayıt edildiğinden sonuçlarımızın güvenilirliği hiçbir kuşkuya yer bırakmamaktadır. 

Müşteri memnuniyeti anketlerinin nihai hedefi, genel müşteri deneyimini ve görüşlerini tespit etmek ve stratejilerini buna göre belirlemektir. Etkili stratejiler oluşturmak için, öncelikle ölçmek ve müşteri memnuniyetini takip etmek gerekir. Memnuniyet anketleri bunu yapmak için en iyi yoldur.